Obsah
Zprávy
Jak na online výuku a na co myslet při její přípravě - Mgr. Martin Lána
Zajímavá a názorná infografika od Mgr. Martina Lány ze ZŠ a MŠ Děčín IV, Máchovo nám., p. o., člena pracovní skupiny MAP II pro SO ORP Děčín a místního lídra pro oblast podpory digitálních kompetencí, člena kabinetu Informatika a ICT v Ústeckém kraji
Panu Mgr. Lánovi moc děkujeme za sdílení celý text
Panu Mgr. Lánovi moc děkujeme za sdílení celý text
ostatní | 20. 3. 2020 | Autor:
Souhrn nabídky on-line vzdělávání včetně odkazů na jednom místě.
Nabídka on-line vzdělávání je bohatá a patrně i u Vás se (školy/učitelé/rodiče) potýkáte s hledáním funkčního a ideálně co nejjednoduššího způsobu dálkové výuky. Možná někteří oceníte souhrn nabídky včetně odkazů na jednom místě. Zveřejňujeme přehledný seznam, za jehož zprostředkování vděčíme kolegyni Gabriele Geherové z MAS Opavsko. Využijte této nabídky dle uvážení a Vaší potřeby celý text
ostatní, náš tip, MAP ORP Ústí nad Labem, ... | 20. 3. 2020 | Autor:
Červen 2018 - Osmé číslo SRPáckého newsletteru (NIDV)
Periodikum projektu Strategické řízení a plánování ve školách a v územích tentokrát obsahuje informace o analýzách rozvojových potřeb škol, rozhovor s odbornicí projektu Petrou Počtovou o výzvě Šablony II nebo zprávu o pokroku odborného panelu aktivity Spolupráce.
celý text
celý text
ostatní, AKTUALITY DC + UL | 17. 6. 2018 | Autor:
Hodnotové vzdělávání sestry Cyril Mooney
Navštivte stránky s námětem na neobyčejný způsob vzdělávání! celý text
ostatní, MAP ORP Ústí nad Labem | 24. 1. 2017 | Autor:
Co je to „Hejného metoda“?
Netradiční způsob výuky matematiky. Touto metodou učí již přes 750 z 4 100 základních škol v ČR. celý text
MAP ORP Ústí nad Labem, MAP ORP DĚČÍN, Inspirativní | 12. 12. 2016 | Autor:
KINO ZA PÁR KLIKŮ
KINO ZA PÁR KLIKŮ celý text
MAP ORP Ústí nad Labem, MAP ORP DĚČÍN, Inspirativní | 18. 11. 2016 | Autor:
Newsletter OP VVV, vydaný v aktualizované verzi dne 5. 10. 2016
Přečtěte si Newsletter OP VVV s informacemi například o výzvách, seminářích, tipech pro žadatele, publicitě a vizuální identitě, veřejných zakázkách, projektech předchozích programových období a dalších. V aktuálním pátém čísle jsme pro Vás připravili upravený design, spousty zajímavých a důležitých informací pro žadatele a příjemce OP VVV, ale i překvapení v podobě kvízu, slepé mapy Evropy a dalších interaktivních prvků. Přejeme Vám příjemné a inspirativní čtení. celý text
MAP ORP Ústí nad Labem, MAP ORP DĚČÍN, Inspirativní | 5. 10. 2016 | Autor:
Soutěživost je škodlivá a školní známky neúčinné, říká norský pedagog
Soutěživost je škodlivá a školní známky neúčinné, říká norský pedagog celý text
ostatní, náš tip, Inspirativní | 12. 9. 2016 | Autor:
ZDRAVÝ TALÍŘ
Zdravá strava je přece základ, naše děti tráví ve školách a školkách mnoho času a je zapotřebí je zde vést ke zdravému stravování. celý text
Inspirativní | 24. 8. 2016 | Autor:
KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ - dostupné komplexní informace
Pracovníci, kteří se zabývají na základních školách kariérovým poradenstvím, i učitelé průřezového tématu Člověk a svět práce potřebují ke své práci dostupné komplexní informace, zejména pro žáky, kteří se rozhodují o výběru oboru střední školy, a tedy i o svém budoucím povolání. celý text
ostatní, náš tip, MAP ORP Ústí nad Labem, ... | 24. 8. 2016 | Autor:
TEDxPrague - Jana Nováčková - Jak se z touhy učit se stane sběratelství známek
Lektorka pro mozkově kompatibilní vzděláváni celý text
Inspirativní | 17. 7. 2016 | Autor:
INFORMACE Z MŠMT
Aktuální informace z MŠMT za období červen 2016. celý text
ostatní, Inspirativní | 1. 7. 2016 | Autor:
České školství: inkluze, integrace, vzdělávací programy
Blog o ženách, dívkách, holčičkách, které si myslí, že mají - nebo jim byl diagnostikován Aspergerův syndrom nebo jiná forma autismu. celý text
Inspirativní | 24. 6. 2016 | Autor:
MŽP podpoří 25 miliony korun především vzdělávací a osvětové aktivity škol v oblasti životního prostředí
MŽP podpoří 25 miliony korun především vzdělávací a osvětové aktivity škol v oblasti životního prostředí celý text
ostatní, Inspirativní | 15. 6. 2016 | Autor: